Serviceavtal

Support är viktigt

För att ta del av alla kunskapskällor och ha tillgänglighet till de senaste versionerna av programvarorna, krävs oftast ett serviceavtal. Detta skrivs vanligtvis på ett år i taget och sägs upp per automatik om inte kunden tecknat nytt.

Några fördelar med att ha ett serviceavtal:

  • Du har alltid den senaste versionen av programmet
  • Du får hjälp med problemlösningar
  • Tillgång till support
  • Andra cadformat hålls aktuella

Supportavtal

Vill du endast ha programsupport på våra produkter kan du teckna ett supportavtal. Detta är ett bra alternativ om du är nöjd med den programvara du har men ändå behöver hjälp. Supportavtalet täcker alla programvaror i sortimentet så ni behöver inte teckna fler än ett avtal/användare.
 

Hur få support?

Enklast och mest effektivt är skicka in din support via formuläret. Det går också bra att mejla till support@emcad.se. Detta är kostnadsfritt för alla med servicetavtal och vårt mål är att svara inom 24 timmar, helst samma arbetsdag. Vid behov finns möjlighet att lösa problemen direkt, online, via skärmdelning.